Logo Gulesider

Hvor synlig er din bedrift online?

På 10 sekunder får du en rapport som viser hvor synlig bedriften din er på nett

Legg til navn och e-postadresse for å se resultatene

Klikk for å se hele testrapporten

Klikk for å se hele testrapporten
  1. 1Fyll inn bedriftsinformasjonen i skjemaet.
  2. 2Vi skanner de 30 største online tjenestene.
  3. 3Etter 10 sekunder får du en gratis rapport som viser din tilstedeværelse på nettet.
Mange bedriftseiere har problemer med feil informasjon på nettet

Mange bedriftseiere har problemer med feil informasjon på nettet

Så mange som 37% av de kundene som søker etter bedriftsinformasjon på nettet velger bort bedrifter med feil informasjon, i følge en studie utført av YP.com.

Så hvordan får du kontroll på din bedriftsinformasjon på nettet? Sjekk ut denne filmen om Nettsjekk - en tjeneste som kan hjelpe deg med oppdatering av din informasjon på alle de største nettsidene, fra ett og samme sted.

SPAR TID OG PENGER

SPAR TID OG PENGER

Manuell oppdatering av bedriftsinformasjon er kjedelig og tar verdifull tid. Med NettSjekk gir vi deg et fleksibelt verktøy som gjør det enkelt å oppdatere, synkronisere, forbedre og overvåke virksomhetens informasjon på Internett.

Du kan også oppdatere åpningstider og aktuelle tilbud, og sørge for at de samme bildene dine vises på alle nettsteder. For deg betyr dette en økt tilstedeværelse på relevante søkemotorer og et forbedret lokalt søkeresultat, noe som kan bety en større kundebase.

HAR DU FEIL INFORMASJON PÅ NETTET MISTER DU TROVERDIGHET HOS KUNDENE

HAR DU FEIL INFORMASJON PÅ NETTET MISTER DU TROVERDIGHET HOS KUNDENE

De fleste kundene søker etter informasjon på nettet før de handler. Det er derfor viktig å være oppmerksom på hvordan bedriften din ser ut på nettet. Tenk på Internett som en fysisk butikk der en fremtredende plass i hyllene gir økt salg av produktene dine.

Det kan høres voldsomt ut, men hvis bedriften din ikke blir funnet raskt og enkelt på nettet så eksisterer du ikke i kundenes bevissthet. Om bedriften din har feilaktig informasjon på nettet, velger kundene vanligvis et annet sted å handle.